Eh what?!

Jag vaknade första gången kl 02 inatt av att jag hade drömt en mardröm plus att det kändes som att det var någon i vårat sovrum.
Det var en väldigt hemsk natt!
När jag drömmer mardrömmar brukar jag alltid fundera på varför jag drömde just det, om det hade hänt något på dan eller om jag sett något på tvn.
Inatt kom jag fram till att mina mardrömmar kom från "sveriges värsta bilförare".
Ha ha det måste vara ett skämt tänkte jag, men jag drömde att jag körde som en idiot och höll på att krocka flera gånger och bakom mig hade jag polisen som bara väntade på att få sätta mig bakom galler!
Jag kan inte komma på någon annan orsak till varför jag skulle drömma så annars. Så nästa vecka får jag inte se på sveriges värsta bilförare för då kommer lilla Emma att drömma mardrömmar :P
Andra gången jag vaknade var klockan 07.30 och jag var hur pigg som helst!
Jag försökte somna om flera gånger men det gick inte, så nu har jag varit vaken sen dess.
Vi får väl se hur länge jag orkar vara uppe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0