60 min cross

Förut hade jag mycket energi, jättemycket energi. Nu har jag kört slut på den.
Det blev ett pass mage, körde några olika övningar som jag inte behövde röra ryggen så jättemycket på och det flöt på bra!
Sen blev det 60 minuter crosstrainer utan armarna då. Fasiken vad trött jag var efter det passet. Jag tyckte nästan att det var jobbigare att inte röra armarna, jag kände lixom inte att jag blev så trött så när jag var klar var jag helt färdig! Det kändes som att jag skulle svimma så jag satte mig nere i omklädningsrummet ett tag och återhämtade mig.
Nu mår jag bra igen och energin smyger sig sakta tillbaka ;) Jag älskar den känslan när allt bara känns bra!
Imorgon tänkte jag köra på samma igen och eventuellt lägga in några armövningar får se hur ryggen känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0