Usch vad irriterad jag kan bli på människo...

Usch vad irriterad jag kan bli på människor! Det hela började med att jag hade tagit med båda hundarna till en stor gräsmatta där jag tänkte att dom skulle få bita på pinnar och lite så. Precis när vi kommit dit kommer en kvinna med en golden, hon ser att jag har stora problem med att få med mig hundarna åt ett annat håll (båda hundarna vill gärna hälsa på alla olika slags djur!) Min stora hund drar jättemycket mot djuret hon vill hälsa på och den andra hunden sätter sig jättefint och rör sig inte ur fläcken tills hon har fått hälsa. När jag nästan har kämpat färdig och kvinnan och golden hade gått förbi så släpper hon sin hund lös! På andra sidan gräsmattan stod en annan kvinna och ropade på hunden så den sprang jättefint men jag höll på och tappa hakan och trodde inte att det var sant! Nu fick jag samla ihop de sista krafterna jag hade kvar för mina hundar tyckte ju att det var jättekul att se den andra hunden springa och ville självklart vara med på ett hörn. När dom märkte att dom inte kom iväg så började den lilla jaga den stora (hon vet att dom inte får busa med koppel på) så här står jag med hundarna dragandes och hoppandes åt alla håll och kanter samtidigt som jag höll på att koka över!


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Vissa människor verkar inte tänka ibland...

2011-08-11 @ 23:26:04
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0