Jag är helt slut! Det tär verkligen på mig...

Jag är helt slut! Det tär verkligen på mig att ta hand om två hundar. Ikväll får jag äntligen åka hem hem sväng för att vila upp mig tills på måndag då jag ska vara hundvakt ytterligare några dagar. Efter det återgår Daisy och jag till våra vanliga rutiner :) Jag blev fruktansvärt sugen på kräftor idag! Jag åker nog och köper ett gäng till älsklingen och mig så får han en trevlig överraskning när han kommer hem! (Jag ber om ursäkt att texten hänger ihop så och att det blir lite jobbigt att läsa men jag bloggar ju fortfarande från telefonen :( )


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Du får använda vår dator om du vill alltså. Den som står i vardagsrummet är bäst för den andra är nog inte inkopplad + sjukt seg.



Är Kiara så jobbig alltså? :p

2011-08-11 @ 16:09:49
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0