Komsi komsi

Kom då alla små söta häxor!
Jag ser ju grannarnas barn gå omkring med små tekannor för att samla in godis. Jag har massor av godis kvar i mitt skåp eftersom att jag lyckades hålla mig ifrån det igår men kommer dom inte och äter upp det nu så kan det bli svårt att hålla fingrarna i styr ikväll :(

Om en liten stund ska vi till lägenheten för att städa och hämta lite grejer.
Jag har kommit på att jag glömt laddaren till kameran där så den måste jag ta med mig för nu har batteriet dött :(
Därför kan jag inte lägga in några bilder, eftersom att jag inte kan ta några.

Annars händer det inte så mycket. Min hund har blivit av med några kilo hår. Det ser ut som att vi har en pälsmatta ute på trädgården :P
Hoppas att alla fåglarna kommer och använder det snart.

Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Vilken tur då :)

2011-04-21 @ 22:06:43
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0