Här är jag!!

Jag har inte försvunnit, utan det är så att vi har flyttat till huset nu men bredbandet vill inte hoppa igång :(
Nu är jag hemma i gamla lägenheten en sväng så jag passar på att uppdatera här lite.
Jag har inte mycket alls att säga förutom att helgen vart superlyckad, minus min sambos kompisar som kom och stökade ner och väsnades hemma i lägenheten.
Jag pallade inte det så jag sov hos min mamma ena natten och syrran andra.
När jag var hemma imellanåt var katten livrädd och det stank fylla ända ut i trappen!
Jag orkade inte med det så vi tog med oss lite grejer och sov i huset inatt. Det är fortfarande inte helt städat här och jag tänker då inte göra det!
Min sambo är i stockholm idag för att han ska se på fotboll så idag hinner han inte städa men imorgon måste han det annars sätter sig nog den här stanken i väggarna!
Nej usch vad arg jag var över deras beteende, men nu ska jag inte älta det för solen skiner och jag är på strålande humör :)

Snart ska jag iväg till gymmet för att köra 60min cross sen åker jag hem och hämtar mina djur och tar med mig lite mera saker sen åker vi till huset och myser hela kvällen :)

Hoppas att ni har det bra alla ute i stugorna, jag ska uppdatera mer med bilder och lite så så fort vårat internet fungerar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0