Hallå där!

Nu äntligen är jag på rätt spår igen :)
Jag har kommit tillrätta med kosten, och vågen visar snällt neråt! Jag känner mig mer stabil och lugn nu men jag tror att det beror på att min sambo är hemma igen!

Igår skulle jag ge mig på det långa varvet, eller det mellersta blir det ju eftersom att jag ska öka löpningen eftersom. Jag gjorde det och det gick betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig!
6.3km blev det (enligen ipoden så det kan vara något mindre) på 32 minuter :)
Idag ska jag springa samma runda men eventuellt öka lite till, jag var helt slut när jag kom hem igår men kanske har jag lite mer att ge?

Jag har fortfarande inte hittat min laddare till kameran så jag kan inte ge er några bilder :(
Jag har frågat alla om jag har glömt laddaren hos dom men det är ingen som har hittat någon övergiven en.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe, inga barn här heller=) Bra de för godiset tog visst slut av en lustig anledning. Det tycker jag vi ska göra=)

2011-04-26 @ 11:20:47
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0