Ha ha fail!

Vi åkte till lägenheten en sväng idag. Min sambo skulle ta med sig min internetdosa, småglas och min kameraladdare. Kom han ihåg nåt av det? Svar nej!
Jag var inte i lägenheten utan jag gick till gymmet för att köra ett pass istället.
Jag tränade rygg (eftersom att jag inte kan träna det så tugnt hemma) och det gick bra, sen hade jag tänkt att springa i 45 minuter vilket inte gick så bra :(
Innan vi flyttade och innan jag började springa ute hade det gått hur bra som helst, men nu när jag har kommit in i att springa ute var det fruktansvärt tråkigt att springa på löpbandet :(
Det blev iaf löpband 5min, crosstrainer 30 och så 10 minuter intervaller.

När vi kom hem till huset väntade min sambos brorsa och hans tjej på oss för vi skulle grilla. Så jag hoppade in i duschen samtidigt som jag hörde att någon plingade på dörren.
När jag kom ut igen frågade jag vem det var, och det var våra första (och sista) häxor som hade tittat in :) Dock missade jag dom :( Men jag tyckte att det var fruktansvärt roligt att dom vågade plinga på våran dörr :)
Det var ganska tur att det var dom enda som kom för när min sambo skulle hälla(!) godis ur godispåsen till deras tekannor så kom i stort sett allt godis ut!
Dom vart självklart jätteglada och vi är nog nu kända som "huset där man får jäääääätttemycket godis" Klockan var ganska mycket så det var nog tur att det inte kom några mer barn för vi hade nästan inget godis kvar!
Nästa år (om vi bor kvar) gäller det att köpa på sig massvis med godis.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, samma visa här hemma! Per skulle säga "två var får ni ta" men råkade få det till "ta två av varje" o gummorna de plockade o plockade... men vi fick iaf en fin teckning!;)

2011-04-22 @ 22:01:34
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0