Fredagsmys

Det är redan fredag! Den här veckan har gått otroligt fort, vad hände med klockan egentligen?
Min sambo visade mig igår att via våran digitalbox (eller vilken det nu är) kan jag se vissa avsnitt på olika serier som har varit, så missar jag något program så är det inte hela världen :P
Jag har inte hunnit kolla än vilka program som det gäller men just nu kollar jag på plastikresenärerna (tror jag att det heter.)
Min katt väkte mig imorse 08.18 vilket jag inte tyckte alls var okej! Han slutade majua efter en liten stund men sen började han igen så då var det dags för mig att gå upp :(

Om en stund kommer en blivande granne hit och promenerar lite med oss :)
Det är jättebra att mina grannar motionerar mig ;)
Sen ska vi nog försöka hinna hämta matbordet som vi köpte igår men bara om sambon hinner komma ifrån jobbet i tid, jag tänker då inte köra med släp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0