Effektiv lördag

Just nu sitter jag och laddar med en celsius, här ska det brännas fett ;)
Snart går jag upp till mitt lilla gym och kör lite styrkeövningar med min kettlebell för axlar och armar.
Sen ska jag ge mig ut på den här slingan, jag laddar ipoden och tar med mig så att jag kan mäta hur lång den är :)
Får se om grannen har vaknat och vill följa med. Jag hade tänkt att springa den så gott jag kunde men det blåser så jag är rädd att jag skulle bli grinig då istället och aldrig mer vilja ge mig ut på den rundan, och det är ju inte så bra :P
Så här ser min morgon ut just nu



Det är helt otroligt vad effektiv jag blir när jag dricker celsius, det är min gudadryck ;)

Här är mina urgulliga (jag hade föresten en fröken i skolan som alltid, då menar jag alltid, använde sig av det uttrycket!) sommarskor som jag hoppas på att få använda snart :)



Jag ska nog försöka intala min sambo att vi behöver en symaskin hem :P
Jag måste ju sy en svart påse till min tvättkorg eftersom att jag inte hittar någon svart korg :)


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Fina skor:)

2011-04-09 @ 12:50:32
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Kikar in och önskar dig en trevlig helg! Kram!

2011-04-09 @ 17:34:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Då kan få låna min symaskin sålänge om du vill..;)

2011-04-11 @ 09:38:34
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0