Fredag hela dagen :)

Det jobbiga är att jag har tvättstugan från kl 12, jag måste diska och städa. Jag älskar att börja helgen med att ha en fin och ren lägenhet men att få det så är inte det roligaste.

Mitt i allt ska jag iväg till gymmet med. Jag har planerat att jag ska vara där kl 14 för att köra ben.
Det som är skönt idag när jag har så mycket att göra är att det finns rester kvar från kycklinggrytan från igår. Med det sparar jag in lite tid :)

Imorse när jag gick ut var det precis vitt på backen :( Jag vill gärna ha höst ett tag till men vovven älskade det iaf.

Nu måste jag börja plocka iordning tvätten. Lite senare ska jag försöka få in dagens tips.


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Det gjorde det också! :) Min lärare sa att hon var väldigt nöjd över min redovisning och att jag också borde vara det.

2010-10-22 @ 16:38:51
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: matilda - smilinggirls!

sv; aa, får se hur det blir :)

2010-10-22 @ 16:47:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0