Seg måndag

Idag känns det inte alls som att jag vaknar till liv :S
Jag har sovit väldigt dåligt inatt så imorse när klockan ringde trodde jag inte att det var sant! Jag brukar ställa klockan även fast jag inte ska göra någonting speciellt, jag vill bara inte sova bort hela dagen. Jag ställer inte klockan så tidigt utan på 9.30 så drar jag mig en liten stund och myser med katten.

Men för att vakna till nu så ska jag snart ge mig ut på en liten promenad.
När jag kommer hem så ska jag steka fisk :) Efter det vet jag inte om jag ska ta mig till gymmet, min sambo säger nämnligen att han ska träna ikväll så då kan jag lika gärna vänta på honom men det är inte alltid han kommer iväg sen och då får jag åka ensam iaf. Dessutom om jag får åka ensam så är det väldigt lätt att det inte blir någonting alls :(

Det måste vara jättetråkigt att läsa min blogg när jag inte har så många bilder men när jag har köpt en ny kamera kommer jag att bli bättre på det här med bilder ;)
Jag tog en igår med min mobil när jag gick på kvällspromenad, men det tar sån tid att föra över dom så det blir sällan av.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att bloggen är tillbaka!! Jag behöver lite pepp, det är du bra på..;)

2010-12-13 @ 14:16:36
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0