Säg omelett!

Här sitter jag och äter min omelett (som jag gör varje morgon.) Det är så bra med omelett för du kan ha i precis vad du känner dig sugen på :)

Äntligen har jag en ny kamera! Jag fick en jättefin av min sambo i julklapp :) Nu måste jag bara komma ihåg att fota grejerna jag gör med :P

Träningen går också bra, vikten kryper sakta neråt (jag vill inte att den ska rasa för då blir det mina muskler som ryker.) Igår tränade jag överkropp och sprang i 20 minuter.
Idag känner jag mig väldigt trött så jag får se om jag orkar gå till gymmet senare sen. Jag har sovit väldigt dåligt inatt och drömt en massa mardrömmar :(

Det skulle vara bra med en vilodag idag för jag har en del jag måste hinna göra innan nyår.
För det första måste jag hitta någoting nytt att ha på mig på nyår (min nuvarande nyårsklänning har blivit för stor!)
För det andra måste jag koka fudge och baka bountybollar (bara om jag fått hem mitt surkin melis som jag beställt) och leta recept till lite paj och så till nyårsmaten.
Jag kokade fudge till julafton men den fick vi använda som dip, jag kokade lite för kort tid så den vart inte så fast :P

Här får ni en bild på vovven när vi var ute i vårat kalla vinterland häromkvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0