Oj så trött jag är!

Igårkväll kunde jag av okänd anledning inte somna! Jag låg och vred och vände mig hur länge som helst.
Min sambo somnade utan svårigheter när filmen som han kollade på var slut.
Jag kunde dock inte somna lika lätt. Jag provade med att spela angry birds, läste bok, kollade på scrubs, 2 1/2 men, kollade om fönstret var stängt (det lät nämligen som att det var öppet) men ingenting fungerade!
Det var inte försens efter att jag hade druckit ett glas med mjölk som jag somnade.
Så imorse när klockan ringde 7.20 ville jag inte gå upp. Jag hade bokat ett pass på gymmet kl 8 så jag hade inget val, det var bara att stiga upp.

Så här sitter jag nu, nytränad och mätt efter frukosten. Fortfarande väldigt trött så jag kryper nog ner hos vovven i sängen en stund och vilar lite.

Till frukost åt jag förresten en omelett, fylld med lite brieost och kalkon. Väldigt smarrigt!
De flesta recepten är mer 2 ägg till en portion men jag tycker att det blir alldeles för mycket. Jag använder ett ägg och en matsked vätska (man kan välja mellan vatten, mjölk och grädde.) Sen slänger jag i det som jag känner mig sugen på, använd din fantasi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0