Vatten

Ikväll skulle vi egentligen åka på kalas hos min kusin men istället droppar det vatten, tyvärr inte mitt :(
Det är våran fjärrvärme som strular igen.
Gubben jag pratade med frågade hur varmt jag hade det inne och att dom inte hade avtal med fastighetsägaren över 20 grader.
Eh, okej han förstod nog inte riktigt vad problemet var.
När jag förklarat för honom att nog en packning hade gått sönder (som förra gången) så skulle han genast kolla efter hjälp.
Jag förstår inte så mycket av det där men till och med jag fattar ju att det är nåt fel om det droppar vatten!

Får se om vi får en massa arbetare som gäster ikväll eller om det blir kalas för våran del.
Hur ser eran fredagskväll ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0