Tiden går fort

Idag skulle jag skriva inlägget som jag råkade posta för en månad sen men som jag kom på var lite för tidigt.
Jag har inte orkat skriva bara så jag gör ett försök nu.

Dagens datum är det datumet (fast för fyra år sedan) som jag fick reda på att jag hade cancer.
För två år sedan (även det samma datum) fick jag dessutom reda på att den kommit tillbaka, fast som sen visade sig vara falskt alarm.
Om ett år så blir jag friskförklarad :)
Tiden går väldigt fort men samtidigt så känns det som att allt hände igår.
Det har varit många turer in till sjukhuset, tester hit och dit plus en jobbig behandling.
Nu behöver jag bara lämna blodprov för att se så att det håller sig borta, ibland visar det att det har kommit tillbaka (fast det inte har det) och läkarna har ingen aning om varför det visar så.
Det här är något som jag aldrig kommer att glömma men jag har lärt mig att leva med det.
Jag skulle aldrig klarat av eller orkat gå vidare i livet om det inte vore för min familj.
Dom finns alltid där för mig och ställer upp oavsett vad.
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket dom betyder för mig och hur mycket jag älskar dom!


Kommentarer
Postat av: Signe

Så skönt att du har din familj i såna mörka stunder! O hoppas att den aldrig kommer igen! Kram

2012-03-05 @ 21:24:52
URL: http://mammasigne.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är helt sjukt hur fort tiden går och jag kommer ihåg att jag verkligen inte fattade i början vad som faktiskt hade hänt. Jag kopplade liksom inte att en tumör innebär cancer och det var långt efter som jag faktiskt fattade hur allvarligt det var och att du faktiskt hade cancer. Jag vet inte vad det var fall jag var chockad eller något sådant men det kopplade verkligen inte.

Vi kommer alltid finnas när du behöver oss för att vi älskar dig också! :)

2012-03-05 @ 22:00:13
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0