Ormar

Inte nog med att jag är livrädd för ormar utan nu ruinerar dom mig med!
Flax fick stanna hos veterinären för blodprover och dropp men J skulle hämta upp honom på vägen hem när han har slutat.
Eventuellt behövde han komma tillbaka imorgon för mera dropp (men jag tror inte han behöver det för han är pigg och så) och så ville dom ta blodprover igen om tio dagar.
Jag har ingen aning om dom bara vill tjäna pengar eller om det är nödvändigt.
Jag vill bara att min kisse ska må bra och slippa dessa odjur.
Jag vågar knappt sitta ute nu och Daisy får verkligen inte vara ensam i trädgården längre!
Jag säger till J att det är onormalt mycket orm här ute men han tror att det är precis lika mycket vart man än bor.
Det är ju konstigt i så fall eftersom att jag hade sett en orm innan jag flyttade hit och här ser jag orm varje gång jag är på promenad (förutom på vintern så klart.)
Nej fy, dessa odjur får mig att drömma mardrömmar och ge mig hjärtklappning och ångest bara jag tänker på dom!


Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars lille Flax :( Hoppas han mår bra snart igen!

2012-03-14 @ 17:04:31
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0