Grattis hjärtat!

Idag fyller min stora skrutt år.
Detta firade vi med en räkbomb och en bukett blommor :)
Presenten som jag hade köpt blev verkligen uppskattad!
Jag köpte en skrivare som han hade kollat ut i julas men som han aldrig köpte så han fick den nu.

Igår hade jag ingen lugn stund då lillan tyckte att jag skulle agera napp!
Alltså hade jag ingen ledig stund till att sitta vid datorn så det blev ingen förlossningsberättelse och idag ska mannen få min uppmärksamhet :)
Imorgon ska jag försöka skriva den iaf, mest för min egen del så jag har den någonstans.


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Det där med att agera mänsklig napp känns igen! Lovelia bodde vid mina tuttar ibland...;) Tur att det är så mysigt att bara sniffa på dem små liven...:)

2012-03-28 @ 21:12:52
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0