Förvirrar grannarna

Igår åkte sambon och jag iväg en sväng.
Samtidigt stod våra grannar ute och kvinnan gjorde en stor mage med handen och tumme upp.
Jag vinkade glatt tillbaka och gjorde med tumme upp.
Jag trodde att hon undrade om det var bra med magen, vilket det ju var, men min sambo förklarade snällt för mig att dom nog undrade om vi var på väg till förlossningen!
Jag har inte träffat dom efter detta men jag måste nog gå till dom och förklara att det inte var dags än ;)

Inatt har jag för övrigt sovit okej. Det var svårt att somna men jag provade med ett berg igen och efter mycket vrid och vänd lyckades jag somna, jag vaknade inte många gånger heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0