.

Idag har jag haft att göra då lilla M gav mig en fin present i sin blöja som inte bara stannade i blöjan.
Så nu är det mesta tvättat och jag har hunnit duscha av mig!
Lillan ska bara få i sig lite mat så ska jag packa ner henne i vagnen för en liten promenad :)
Det är inte det lättaste att gå med vagn och vovve men vi får öva.
Något annat jag måste öva på är att köra med manuell växellåda!
Nya bilen har manuell och jag är van vid automat, jag trodde att det var nåt fel när jag inte kom framåt men jag behövde visst bara gasa lite mera :P

Nu ska jag njuta av lite melon innan vi beger oss ut :)


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Oj, var det senapsflaskan?;) här har vi haft flertalet problem med att hÅlla strålen i schack...flicka var mkt lättare!:p



Mumsigt med melon!

2012-03-27 @ 16:40:41
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Elin

Gott med vattenmelon! :)

2012-03-27 @ 22:05:43
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0