Bvc

Idag var vi på BVC för första gången.
Det gick väldigt bra och det blev ett snabbt besök då lilla damen ville hem och äta :P
Hon hade iaf gått upp till 3240gram och var nu hela 50.5cm lång :)
Imorgon ska jag försöka skriva ihop min förlossningsberättelse.
Idag hann jag iaf med att ta ett kort, skulle gjort det igår när det var en vecka efter förlossningen men det fick helt enkelt bli idag istället.
Det är inte jättelätt att hinna med allt nu för tiden :P

Så här är dagens form och vikten stod på 63.6.
Jag vill ner till 57 som jag var på innan graviditeten men jag har ingen brådska :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Knappt något kvar ju! :) syns inget är ju bara på siffran i så fall :)

2012-03-26 @ 22:35:01
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0