Smaskens

Efter att vi var färdiga vid huset så åkte vi en sväng till cloetta, så nu sitter jag och smaskar på choklad och Mila sultar på sina fingrar :)
Det finns tyvärr inte så mycket annat att göra :P
Nu vill jag bara att pappa J ska komma hem och sen att vi ska få flytta in i huset :)
Innan det blir det nog en tur till Ullared för att köpa lite fin inredning. Jag är otroligt trött på det gröna vi har hemma.
Jag var lite inne på vitt och marinblått men nu funderar jag på vitt och beige :)
Jag får nog googla lite inspiration ;)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad gött! Kan se mosters lilla bus framför mig sultandes :)

2012-06-12 @ 19:44:29
Postat av: Hanna

Nej, jag ska inte klaga... Sju är ju faktiskt helt ok ändå!;) Man får njuta av de timmar man får...:p



Hoppas besiktningen gick bra!

2012-06-12 @ 21:48:44
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0