Ullared

Igår bar det av till Ullared. Jag var lite nervös över att lilla M skulle tycka att det var jättetråkigt och bara vara ledsen, men hon går i sin mammas fotspår och tycker helt enkelt att shopping är toppen! :) På listan stod mest inredning till nya huset. Jag är trött på de färger vi har nu så det blev massa nytt! Några grejer hittade jag inte så det får jag åka på jakt efter i dagarna. Som sagt det är kul att shoppa så det fortsätter jag gärna med. Förhoppningsvis blir killen som ska göra våra lister och garderober färdig i veckan, och då är det färdigt att flytta in :) En grej som jag fick med mig hem igår var den nyasteshopaholic-boken. Jag älskar dom och hoppas att den här är minst lika bra :)


Kommentarer
Postat av: elin

Mila kanske blir en mini-shopaholic sen ;)

2012-07-24 @ 11:24:17
URL: http://apieceofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0