Torsdag

Inatt drömde jag att bebisen skulle födas (igen.)
Jag var hela 23cm öppen (önsketänkande kanske?) och allt gick supersmidigt!
Kan ju alltid hoppas att det går supersmidigt på riktiga förlossningen med :)

Nyss gjorde jag chokladbollar för att jag var sugen på det.
Jag tycker att dom är godast med kokos på och självklart hade jag bara pärlsocker hemma.
De vart alltså inte så goda som jag ville och nu är jag inte sugen längre.
Jag är lite rastlös för jag väntar på att posten ska komma så nu står dammsugning på schemat sen finns det inte mycket mera att pyssla med här hemma.
Kanske plockar jag fram symaskinen och syr foder till dom andra korgarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0