Mat

Dagen har jag spenderat hos min mamma.
Daisy och jag tog en tur dit för att titta på nya lägenheten som var mycket fin!
Där kommer dom nog att trivas.
Just nu sitter jag på sambons jobb och väntar på han han ska bli klar, vilket är typ aldrig :(
När han äntligen blir klar ska vi åka och storhandla, yey!
Jag är inte alls sugen på det men eftersom att han är upptagen hela veckan så finns det ingen annan tid om jag inte vill handla själv (det vill jag inte.)
Får fundera ut nåt gott tills ikväll.
Det blir inget jättemättande då jag fick både mat och fika hos mamma :P

Handlar ni i stort sett samma saker varje vecka eller är ni duktiga på att variera maten?
För våran del blir det oftast samma mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0