Längtan

I helgen var jag iväg och shoppade med mina systrar, vilket alltid är lika trevligt :)
På senaste tiden har det dock inte följt med något fint till mig förräns i helgen.
Detta fina var ett par grönblå (vad kan den färgen kallas?) träningsbyxor i strl 36!
Självklart passar dom inte nu men de var på rea och jag känner ett sug varje dag efter att få träna!
Det är inte klokt vad det kliar i kroppen.
Jag längtar tills snön har försvunnit och vårblommorna börjat ploppa upp och tills jag får bädda ner lilla bebisen i vagnen för att komma upp på en promenad :)
Det ska även bli otroligt skönt att slippa få ont i kroppen så fort jag ska ändra ställning eller bara att kunna sova på mage eller rygg.
Vi ska gå på ett bröllop i sommar och innan dess ska jag vara tillbaka i min gamla kropp, toksnygg och utan krämpor :)
Men mest av allt längtar jag tills det blir Mars och jag får snosa på min lilla bebis!


Kommentarer
Postat av: Signe

Tack för peppningen, det behövs alltid ;)

Jaha, det hade bara bytt namn, vilken tur! Nån sa till mej att dom tagit bort det helt, men då va det fel då. Hoppas du får det så du hinner vila upp dej innan babyn kommer! Kram

2012-01-11 @ 09:47:51
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0