Chokladsugen

Jag råkade smaka på dessa underbara chokladbollar på nyår och nu kan jag inte få nog av dom!
Jag vill stoppa in tre stycken samtidigt i munnen för dom smakar så himmelskt gott!
Hade det inte varit för att jag är gravid så hade jag nog ätit upp hela påsen för länge sedan, men jag tänker på våran lilla skatt som växer i magen.
Jag vill inte utsätta henne för för mycket socker i onödan, plus att jag är orolig för att hon då skulle väga +5000g.
Lite nojjig kanske, men det är inget jag kan rå för.
Jag tror att jag frossar i melonbitar istället.

Ikväll ska älsklingen och jag åka och beställa vagn.
Nu närmar sig bebisens ankomst med stormsteg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Är det med vit choklad? :o

2012-01-03 @ 12:54:21
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande lillebror

Vad spännande! Vilken blir det nu då?

2012-01-03 @ 13:30:55
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0