Våren är på gång.

Jag skulle ta kort på min fina tacopaj förut som jag gjorde, men jag glömde visst det.
God blev den iaf :)
Efter tacopajen gick jag en kort sväng med Daisy och på vägen hittade hon en jättebra pinne som hon ville ta med sig hem och väl hemma tyckte hon allt att hon skulle ligga kvar ute och tugga på den :)
Jag tycker att det är så kul med djur som verkligen visar vad dom vill.
Jag satte fast henne vid ett träd så hon fick tugga färdigt medans jag gick in och grejade lite.
Det jag vill säga är att för några dagar sedan var det kallt, blött och snöigt ute och varken jag eller Daisy hade lust att stanna ute några längre stunder, men nu är det så skönt ute att man gärna är ute lite extra :)
Bara det fortsätter åt rätt håll nu och att det inte kommer en massa mera snö!


Kommentarer
Postat av: elin

Gott, åt också tacopaj idag :)



Svar: jo, jag blev nöjd :)

2012-02-24 @ 23:09:38
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0