Hejsan hoppsan

Nyss skrev jag ett inlägg som jag kom på var helt fel!
Jag hade tagit fel på en månad så jag får posta det nästa månad istället :P
Så om nån hann läsa det så tog jag bort det helt enkelt för att det var lite fel.
Nu ska jag klä på vovven för lite promenad och lek i snön.
Jag tycker inte att det är jätteskönt med kylan men det är ändå skönt att den kom nu. Förr eller senare hade den endå kommit och då föredrar jag nog att ha den nu så att vi får lite vår snart istället :)
Sen ska jag nog försöka mig på några macarons.
Jag var lite sugen på att göra med violsmak (min absoluta favoritsmak) men jag har ingen sån essens hemma.
Det jag har att välja på är vanilj eller choklad men det blir nog bra det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0