Lilla M 9 månader

Idag blir Milisen 9 månader. Lika länge låg hon i min mage (nästan.)
Dagen firades in med att hon skrämde livet ur sin mamma!
Lilla hjärtat tror att hon kan gå utan att hålla sig i, så när soffan tog slut fortsatte hon. Hon föll så klart framåt, som tur var var hon på väg till djuren så hon landade mjukt i deras säng.
Hon har sin fina hjälm på sig men den skyddar ju inte ansiktet så idag är det vi som köper en matta!
Som ni förstår så ställer hon sig mot allt!
Soffor, bord, bebisar, ja allt hon kommer åt!
När hon inte ställer sig springer hon gärna runt i gåstolen. Då öppnar hon helst alla lådor och drar ut det hon når, annars jagar hon gärna Daisy och flax. Ens hälsenor är ett hett byte med.
Hon tycker att det är jättekul när mamma säger ajabaja och fortsätter då med det hon inte får.
När hon blir arg på mig för att jag säger till henne höjer hon pekfingret mot mig och skäller på mig på sitt lilla språk.
Hon har ett hett väldigt temperament.
Ropar ofta efter Dejdej (Daisy) men inte mamma eller pappa.
Hon är fortfarande tandlös.


Kommentarer
Postat av: elin

En sån busunge!

2012-12-18 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0