Mila 5 månader

Det här inlägget skriver jag mest för att jag vill kunna gå tillbaka och se hur lilla M växer och utvecklas.

Nu har det gått hela 5(!) månader sedan vårat lilla knyte kom till oss :)
Hon tycker fortfarande om att prata jättemycket. Nu är det inte bara vokaler som kommer utan hon pressar ihop läpparna och ljudar något som låter som en blandning mellan gung-gung och bom-bom :)
Hon har skrikit mamma två gånger med när hon varit riktigt arg. Jag tror inte att det var menat till mig men det är såklart lite roligt att retas med pappa J ;)
Hon sover fortfarande hela nätterna men inte så många timmar om dagen vilket resulterar i att jag inte får såmycket gjort eftersom att M inte vill ligga ensam.
Jag funderar starkt på att köpa en hoppgunga!
Hon tycker om att plocka med allt och får tag på allt som är inom en armslängd.
Även nappen tar hon tag i och stoppar i munnen. Först tuggar hon lite på kanterna och när hon är klar med det åker den in rätt.
Fast när hon är riktigt trött vill hon gärna bli servad.
Hon vill gärna smaka på allt som mamma stoppar i munnen och blir lite grinig när hon inte får det.

Idag firar vi månadsdagen med att gå på bröllop :)


Kommentarer
Postat av: elin

Hon har blivit så stor såååå :)

2012-08-29 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0