Vårig

Idag kom jag äntligen i mina nya, våriga lilla jeans.
Det var med nöd och näppe att jag kunde knäppa dom, men jag kunde iaf!
Jag skulle ta kort och visa er hur vårig och fin jag var, men jag åt kyckling och spillde (självklart) i mitt knä så jag fick slänga in dom i tvättmaskinen på direkten.
Det är så typiskt mig att skita ner mina helt nya kläder som jag använder för första gången!
Fläcken gick inte bort helt, kanske efter tvätt nummer två.
Förhoppningsvis så syns den inte så mycket när byxorna torkat.

En annan hemsk grej idag är att min katt (tror jag) har lagt en död ödla under vårat utebord :( så nu vågar jag inte vara ensam ute på baksidan.
Min största fobi är just ormar och ödlor!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad bra att dom passade! :)

Ginas storlekar är väldigt luriga, väldigt olika beroende på byxor.

2012-04-13 @ 13:46:36
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0