Träning

Det blev inte så mycket träning i förra veckan som jag hade tänk, därför ska det gå lite bättre den här veckan!
Så idag har jag kört fyra olika övningar gånger tre.
Lilla M har inte velat sova så hon låg på en filt bredvid och hejade på :)
Innan det har hon både kräkts och bajsat ner sig så att vi fick byta kläder både en och två gånger.
Så strax ska jag slänga in en tredje maskin tvätt (väntar bara på torktumlaren.)
Sen ska jag passa på att duscha när M väl har somnat.
Inatt sov hon 7 timmar i streck! Så hon kanske inte alls har lust att sova nu :P
Jag vet inte om jag ska väcka henne för att äta en gång på natten eller om hon klarar sig på den maten hon äter på dagen?
Vissa nätter har jag väckt henne men i natt sov vi båda två så gott så!


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o Williot

Låt henne sova tycker jag!:) Väcker man dem är risken att vanan håller i sig o de vaknar självmant för mat sen när de blir äldre med...;) Så länge de mår bra o går upp är sömn det bästa de kan få... Tycker jag som sagt...:P

2012-04-24 @ 14:44:31
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken sömntuta! :)

2012-04-24 @ 17:05:37
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Vickan

Vi funderade på samma sak när Wille var nyfödd. Vi pratade med vår bvc-sköterska och så länge barnen går upp i vikt var det bara att låta de sova så hon :-)

2012-04-25 @ 09:08:01
URL: http://victoriabaardh.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0