Kvällspromenad

Det blev en kvällspromenad med lilla familjen (förutom Flaxen som stannade hemma.)
Det var väldigt friskt och behagligt ute, inte alls så kallt som jag trodde att det skulle vara.
Nu gäller det bara att få med mig sambo alla kvällar så att jag håller mig någorlunda i trim :)
Jag var ju självklart tvungen att testa de nya skorna.
Jag hade ju bara provat dom i butiken men jag hade ingen aning om dom skulle kännas varma ute.
Iaf så kändes de lite för varma fortfarande vilket är väldigt bra för då håller de säkert värmen bra i vinter :)

Nu vankas det nåt gott till kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: Emelie

så fin bild! =D

2011-10-18 @ 09:41:49
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0