Fredagsmys

Jag trodde att jag skulle få vara ensam hemma ikväll för att sambon skulle hålla på och flytta men han behövde bara imorgon på sig :)
Jag hade planerat att göra en massa saker (för att jag inte skulle få så långtråkigt.)
Nu skippar jag dessa planer och myser med älsklingen istället, jag tror att skräckfilm står på kvällens schema :)

Just det förresten. Kan någon svara mig vilken helg halloween firas (i Sverige) och vilken dag går barnen runt på "bus eller godis"?
Jag skulle köpa en massa halloweengodis på maxi idag för att rusta upp men dom hade bara samma gamla vanliga bitar :(
Jag som var så sugen på hjärnorna som brukar finnas ;)
Jag köpte iaf en pumpa som vi fixade ett face på.
Så nu står en pumpa och vaktar oss på trappan ;)


Kommentarer
Postat av: elin

Det hade varit några hemma hos Emmelie idag, men jag har ingen aning om när det ska vara:)

2011-10-28 @ 21:43:00
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0