Fortfarande ingen matlust

Nej matlusten har inte hittat tillbaka.
Det hela beror nog delvis på graviditeten och att jag är så förkyld att jag knappt känner nån smak (nu känner jag lite iaf.)
Min sambo har förbjudit mig att gå ut i helgen.
Han tycker att jag ska ligga i sängen (för att bli frisk) och han ska ta hand om allt annat. Det vill säga mata+rasta djuren, laga mat till mig (eftersom att jag måste ligga i sängen betyder det väl frukost på sängen med ;)) åka och handla, tvätta och diska.
Jag fick tyvärr inte hem några varma kläder med mig hem igår så han erbjöd sig faktiskt att handla det med.
Jag tackade snällt nej till den punkten.
Han är väldigt duktig på att veta vad jag vill ha men eftersom att jag själv inte vet riktigt vad jag vill ha (måste vara snygga, varma kläder i en eller två storlekar större så jag har nåt att växa i) så känns det lite riskabelt :P
Dit jag vill komma är iaf att det troligtvis inte kommer att bli mycket vila men det var en gullig och snäll gest från min sambo :)
Frukosten på sängen tar jag gärna emot ;)

Så här mycket mat får jag i mig :(
Tur att J lämnade kvar lite pizza som slank ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0