Sjukling

Just nu ligger jag i sängen och kan inte somna om. Varför kan man aldrig somna om när man får?
Igårkväll var jag förbi hos grannen en sväng efter jobbet och vid halv 8 deckade jag i sängen med feber :(
Min gulliga sambo hjälpte mig med tvätten som jag hade börjat med, gick ut med vovven och gav djuren sin mat.
Dessutom sprang han och hämtade tabletter och vatten till mig hela tiden :)
Jag skulle inte klara mig utan honom, han är guld värd!
Idag mår jag lite bättre (har inte varit uppe än så jag vet inte exakt hur jag mår.)
Jag bestämde mig redan igår att jag inte kunde jobba idag för så dålig har jag inte varit på länge :(
Iaf så ska jag lägga in vecka 22 bilden senare sen. Igår orkade jag som sagt ingenting.
Nu ska jag bara se till att bli frisk så jag slipper oroa mig för att kotten i magen inte har det bra, plus att jag har ett fullspäckat schema den här veckan :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, stackare... Nu håller jag tummarna för att du blir frisk snart! Som tur är tar ju bebis all energi hen behöver, så bara du som får må liiite sämre...;)

2011-11-15 @ 11:19:08
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0