Sommar

Jag har börjat med att föra in lite kolhydrater i min kost. Dels så är det för att jag inte orkar åka runt halva stan för att leta efter mitt bröd och så är det för att jag är trött på omelett.
Så till frukost äter jag en skiva surdegsbröd (med massa frön i) med ost och kalkon på plus en liten skål med yoghurt.
Sen äter jag lunch och middag men där utesluter jag kolhydraterna och äter kött med sallad.
Vågen visar neråt i samma takt som innan ungefär och det är ju bra, jag tänkte prova i två veckor och se hur det känns. Fungerar det så fortsätter jag så annars återgår jag till att inte äta några kollisar alls.

Igårkväll var vi bjudna hem till grannen på lax. Det var väldigt gott och trevligt. Barnen somnade och vi satt kvar ute, det är så otroligt skönt att kunna sitta kvar ute utan att behöva tänka på att förflytta sig in.
Det kommer att bli fler sånna myskvällar under sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0