Just me

Nu börjar jag äntligen bli mig själv igen!
Jag har varit väldigt trött de senaste dagarna och i sin tur blivit grinig och tjurig för ingenting och tålamodet har varit som bortblåst!
Igår hade mitt recept kommit till apoteket (finally) jag ringde efter det i fredags och så här många dagar ska det väl ändå inte behöva ta?!
Under tiden har jag ätit gamla tabletter som jag hade hemma som oturligt nog hade gått ut. Jag tror att dom tappar sin verkan för direkt när jag tog mina nya tabletter så mådde jag otroligt mycket bättre!
När jag körde i bilen trodde jag nästan att jag skulle köra av men på vägen hem gick det mycket bättre :)

Sladden till kameran har jag fortfarande inte hittat men nu har jag ju min iphone som jag kan ta kort med istället :P

Våran supersköna soffa har kommit! Jag tror inte att jag har längtat efter något så här mycket och nu är den här!
Så här fint vart det, jag glömde lägga dit dom gröna kuddarna och vita filtarna innan jag tog kortet :(




Kommentarer
Postat av: Elin

Fint :)

2011-05-05 @ 13:04:46
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: hedda josefsson

ställ gärna en fråga i min frågestund :D hade varit jättesnällt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0