Midnattsloppet

Nu är det så att eftersom att det gick så himla bra på löpningen igår så har jag börjat fundera starkt, eller nej jag har bestämt mig för att jag ska springa midnattsloppet i Sthlm i augusti.
Jag har frågat en vän om hon vill springa med mig och hon skulle fundera på saken.
Jag har varit lite sugen under vinter på att anmäla mig men jag har inte riktigt varit där med löpningen, men nu känner jag äntligen att om jag fortsätter med att springa ganska ofta så skulle jag klara av 10km ganska bra :)
Så i helgen tar jag mig till närmsta Stadium (man får rabatt om man beställer plats av dom) och bokar en plats.
Det pirrar lite i mig när jag skriver detta men det är något som jag skulle se fram emot!
Idag har jag inte rört mig mycket alls.
Jag kände att nack/huvudvärken var tillbaka idag, jag undrar verkligen vad som är felet. Så det blev en vilodag för att det inte ska bli värre.
Imorgon ska jag till vårdcentralen med mitt knä (det gör fortfarande ont när jag sitter på det på golvet, testade förut.)
Samtidigt om dom hann skulle dom ta bort en knöl som jag har på ryggen som jag stör mig på. Jag vet att det inte är något farligt för det har jag kollat upp, utan det är en fettknöll men som inte är så smickrande så nu ska den bort!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är på nästa år!!;)

2011-03-14 @ 21:24:15
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0