Åh fan!

Jag fick nyss ett ganska roligt brev från Landstinget.
Jag var för någon vecka sen och kollade mitt knä. Jag halkade på en ifläck på allahjärtansdag som fortfarande gör ont när jag lutar på det.
Nu fick jag iaf svar på röntgen och det stod exakt så här:

"Som du säkert vet så fanns det ingen skelettskada i ditt knä. Det finns ej heller några tecken på artros. Däremot ser man att du har opererat dina korsband."

Det är det sista i texten som är så förbannat rolig. När jag läste det tänkte jag, åh fan när hände det!
Dom skriver precis som att jag inte hade någon aning om att jag hade opererat knät :P

Det var ju jättebra att det inte fanns tecken på artros iaf men vad i hela friden är det som gör så fruktansvärt ont då?
Jag kan inte stå på knäna än i dag utan att det gör ont :(
Ja ja det går väl över tills jag gifter mig!




Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Utifall du glömt det!

2011-03-23 @ 16:43:12
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0