Jag tycker att det är väldigt tråkigt att ...

Jag tycker att det är väldigt tråkigt att blogga ifrån mobilen :( Därför blir det heller inte så många inlägg. Om lite mindre än en månad ska jag springa midnattsloppet. Jag har kommit ifrån löpningen en del vilket jag tycker är väldigt tråkigt! Jag blev ju sjuk och kunde inte springa på en månad, nu försöker jag hitta tillbaka till formen jag var i innan uppehållet. Det ska väl inte vara en jättelång väg tillbaka men dock så krokig och tråkig. Ikväll har jag iaf bestämt mig för att springa en sväng. Jag är väldigt trött så jag förväntar mig ingen supertid utan jag behöver springa lite bara.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är bra Emma, kämpa på!:)

2011-07-20 @ 23:03:59
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0