Nicole Richie

Ibland vill jag bara strunta i allt och frossa i godis, chips och fika bröd... Fikabröd är nog min största svaga länk, tänk er riktigt goda chokladbollar med kokos på eller pekanwienerbröd. Mums!
Jag kommer ofta in på dom tankarna och då brukar jag kolla på bilder på Nicole Richie, hon har varit lite större och har blivit jättefin. Jag vill egentligen ha mer synliga muskler än vad hon har men det jag menar är att hon har lyckats att gå ner i vikt, kan hon kan jag :)
Dessutom har hon nog världens bästa klädstil, jag bara älskar den!

Jag kom in på dom här tankarna nu ikväll för att jag är fruktansvärt godissugen. Jag har lite julgodis kvar i frysen men jag tänker inte plocka fram dom! (Dom ligger just i frysen för att jag inte ska gå och småäta av dom.)

Just nu önskar jag att jag hade en Jillian (från biggest loser) som hjälpte mig med min träning och kost.

Ser ni vilken snygg stil kvinnan har? Inte Jillian nu utan jag är tillbaka på Nicole ;)

(Bilden hittade jag på google)

Snart går jag på en kvällspromenad. Det blev ingen förut så jag tar den nu istället :)


Kommentarer
Postat av: Petra´s

Tisdagens Bloggvinnare är upp nu! Kolla om det blev du. Om inte, bättre lycka nästa gång :)



Ha en bra kväll!

2011-01-04 @ 21:25:22
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Tack så mycket! :)

2011-01-06 @ 13:00:05
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Stefan

En personlig tränare är sjukt hjälpsamt. Försök övertala en vän att börja träna tillsammans med dig. Det tillsammans med att man läser på om kost gör att man kommer en bra bit.

2011-01-29 @ 15:28:08
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0