Sun is shining

Jag bara älskar solen.
Så fort den tittar fram blir jag på så mycket bättre humör och framför allt piggare!

Imorse skulle jag ha gått på ett coreballpass men jag var alldeles för trött så jag avbokade det. Istället ska jag om en liten stund knalla ner till gymmet för att träna lite axlar och armar sen springa skiten ur mig :)
Vågen visar sakta mindre och mindre för varje dag som går. Men det är så jag vill ha det, lite i taget så att jag kan hålla det sen.
Egentligen så började jag min nya nyttiga livstil för snart ett år sen, 1:a februari för att vara exakt. Men efter några månader, i slutet av april, så opererades jag och då orkade jag inte leva nyttigt utan jag åt det jag ville för att det var synd om mig. Det resulterade i att jag gick upp nästan allting som jag hade gått ner, allt utom ett kilo.
I september, dagen innan min födelsedag så bestämde jag mig för att ta tag i det hela igen. Sommaren hade gått och vi hade ätit mycket god mat, men nu var det skärpning.

I februari vägde jag 66.4 kg och i augusti vägde jag 65 och dagen innan min födelsedag vägde jag runt 63-62.
Idag väger jag 56.5, alltså har jag nästan gått ner 10kg fattas bara 100g :P
Jag har inte direkt någon målvikt som jag vill nå utan jag vet hur jag vill se ut.
En vacker dag kanske jag visar före och efterbilder ;)

Nu ska jag ut och njuta av den sköna solen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Samma här!! Inte illa med 10 kg, bra jobbat!:)



Samma här, men vi ska bo där tills vårt drömhus dyker upp..;) Förra sommaren var hemsk utan uteplats (kanske för att jag var gravid i värmen:P) o nu slipper vi känna stress för att lillan ska få lite egen plats..:)

2011-01-11 @ 16:16:53
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0