Mage

Usch idag mår jag inte alls bra :(
Känner mig hängig och bara jätteseg.
Förmiddagen går åt till att vila upp mig för kl 14 ska jag vara på gymmet och träna lite mage och springa mina 20 minuter. Jag tar det ganska lugnt på gymmet idag eftersom att jag inte mår hundra därför blir det bara ett pass mage :)

Vågen var vän med mig idag igen, vilket jag inte trodde eftersom att jag frossade i godis och chips igår. Det måste ha varit på grund av den goda tacopajen som jag lagade :) (Receptet kommer senare idag.)

Jag önskar att jag kände mig piggare idag för solen skiner och det skulle vara perfekt för löpning ute :( Får se hur jag gör, jag kanske springer en sväng hemifrån och tränar lite mage hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0