Gymmet

Äntligen kom jag iväg till gymmet.
Jag har haft svårt ett par dagar att hitta motivation till att gå dit men så idag kom jag dit :)
Så idag har jag ett pass rygg avklarat plus lite cardio.

Jag beställde en ny fin bikini idag som jag tänkte ha när vi är i Marocko. Det var nog på grund av att jag beställde den som jag fick lite extra energi, det känns inte så långt kvar då och idag är det exakt en månad kvar tills vi åker.
Det betyder att jag måste lägga in en extra växel.

Snart ska jag dessutom ge mig ut på en promenad i snön (det snöar en massa här.) Jag ska gå till våran sporthall och se mina gamla fotbollslag spela cup :)
Jag har precis slängt i mig en massa mat för jag kommer inte komma hem förens ikväll.

Här är en bild på mig och en vän från nyårsafton.



Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0