3/29 avklarade

Jag trodde nästan inte att jag skulle klara mig hela vägen hem idag!
Helt oväntat så var det nästintill storm ute när jag skulle springa, fast jag märkte det inte förens efter halva vägen då jag fick motvind!
Löpningen gick inte jättebra idag för mina ben kändes som gelé, det var storm och så hade jag lock för örat nästan hela vägen men jag tog mig igenom hela ändå!
Inte alls på någon bra tid men vad gör det när jag hade så många hinder på vägen?

Idag ska jag baka en tacopaj, självklart i LCHF-style.
Lite senare sen ska jag ta kort på den och lägga ut receptet.


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Gott med tacopaj :)

2011-01-08 @ 12:52:27
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0