2/29 avklarade

Yeey!
Duktiga jag :)
Nu har jag klarat av löpning nummer 2 av 29. Det gick mycket bättre än förväntat.
På styrketräningen kände jag inte så jättemycket att jag inte hade ätit så mycket mat och inte heller på löpningen men däremot efter träningen så är jag tröttare än vanligt. Men vad gör det, det är ju under träningen jag behöver mer energi, nu efteråt kan jag bara slappa och låta sambon göra allt ;)

Jag hade lockat mig själv med att jag fick köpa godis om jag åkte till gymmet men just för tillfället är jag inte så jättesugen.
Jag sparat mig nog tills imorgon istället.
Ikväll börjar Let's dance. Jag tycker inte att det är så jättemånga intressanta som är med, absolut inte som det har varit dom andra åren. Min favorit i år är nog iaf Hannah Graaf.

Sånna här hemlagade sushibitar på mitt vis ska vi nog äta imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0