Snart helg

Idag skulle jag egentligen varit ledig men jag får hoppa in och jobba en stund ändå.
Förhoppningsvis går dagen fort för vid lunch tar jag helg :)
Jag har precis skjutsat sambon till jobbet för sen hämtar jag upp lillasyrran och åker till Norrköping en sväng.

Igår hälsade foglossningen på med besked!
Jag är glad att jag bara jobbar halvdag idag för jag behöver verkligen vila min stackars kropp.
Det känns lite bättre idag men tar jag det inte lugnt så får jag nog så där fruktansvärt ont igen :(
Bebis vaknade vid 5.30 idag igen :)
Jag blir bara glad över att känna rörelser i magen, så det får bebis gärna fortsätta med!

Här är mina nya favoriter. Jag kan knappt hålla mig ifrån dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0