Present

Idag var det min sista jobbdag i klassen (jag jobbar även imorgon fast då bara på fritids.)
Jag är inte van vid att vara fröken i en klass så jag blev väldigt förvånad när jag fick en present men jag vet ju att fröknar brukar få det, jag var bara inte beredd på det :P
Förutom den fina korgen (som innehåller en massa gott) så fick jag ett häfte med fina teckningar från alla i klassen!
Nog för att det har varit kämpigt men jag kommer verkligen att sakna dom!
Jag har lovat att komma förbi och hälsa på när bebis har tittat ut.
Först frågade dom om jag kunde ta med mig ett kort på bebisen för att visa men sen när jag sa att jag kunde ta med mig bebisen så blev dom överlyckliga :)


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Vad gulligt :)

2011-12-22 @ 21:11:50
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0